ЧЗВ

 

Какво е foodzone?

foodzone е иновативна първокласна услуга за доставка на храна от най-добрите ресторанти в града support@foodzone.bg. Ние си сътрудничим с най-популярните ресторанти в града и предлагаме широка гама както по вид храна, така и по работно време. Когато сте гладни, foodzone е там с любимата ви храна, само с няколко щраквания и на миг! Можете лесно да поръчате чрез нашия уебсайт или приложение. Цялата храна се приготвя и пакетира от страхотните ни партньорски ресторанти и след това храната се транспортира от нашите талантливи куриери в топлоизолиращи чанти. 

Кога доставяте?

Нашите срокове за доставка варират. Някои от нашите партньорски ресторанти отварят по-късно, но и по-рано от други. В случаите, когато ние управляваме доставките, ние работим: 09:00 - 23:00ч

Къде доставяте?

В момента foodzone и нашите партньори доставят до повечето части на София, Варна, Пловдив и разбира се зависи къде точно живеете. Но не се колебайте да разгледате, ако има ресторант, който искате да включите там, където живеете, не забравяйте да уведомите support@foodzone.bg

Мога ли да поръчам от различни ресторанти едновременно?

Да и не. Ако искате да поръчате от различни ресторанти, можете да направите една поръчка за ресторант и да ги поръчате едновременно, но към всяка поръчка се добавя такса за доставка. 

Какво определя от кои ресторанти мога да поръчам?

Всеки ресторант има уникална зона за доставка, която се определя от няколко фактора. Нашият радиус е приблизително 3 километра от ресторант до клиент, но понякога това се коригира поради, например, удобство за велосипеди, възможност за транспортиране на храна и сезон/време. Ресторантите също могат да изберат да излязат офлайн (и по този начин да изчезнат от вашата зона за доставка) в моменти, когато изпитват твърде голям натиск. Ако имате въпроси относно зоната за доставка или ресторантите, от които не можете да поръчате, моля, изпратете ни имейл на support@foodzone.bg

С кои ресторанти си сътрудничите?

Всички ресторанти в България са добре дошли да се присъединят към нашата платформа. Опитваме се , доколкото е възможно, да предоставим широка и разнообразна селекция от най-добрите ресторанти във всеки град, в който се намираме. Ако имате препоръки, моля, свържете се с нас на support@foodzone.bg

Колко струва доставката?

Имаме различни такси за доставка, които зависят от разстоянието от ресторанта . В случаите, когато ресторантите се справят със собствените си доставки, те също определят свои собствени такси за доставка. 

Колко време отнема доставката?

Впечатляващо бързо! Средно доставяме за 40-60 минути, но точното време зависи от избрания ресторант и час. Преди да направите поръчката си, ще видите приблизително време за доставка. Базира се както на исторически данни, така и на ситуацията в реално време, но не взема предвид размера на вашата поръчка, който също определя колко време отнема. Моля, имайте предвид, че посоченото време е приблизително и не винаги показва точното време за доставка, тъй като може да възникнат неочаквани закъснения. 

Имате ли минимална или максимална стойност на поръчката?

Няма ограничение за това колко можете да поръчате, но нашата минимална стойност на поръчката е 19.99лв. Ако поръчката ви не възлиза на 19.99лв, можете или да добавите още артикули, или просто да платите разликата до 19.99лв. За наистина големи поръчки (над 10 души) е добре да направите предварителна заявка или да се свържете с нас предварително, за да можем да потвърдим с ресторанта, че всичко е наред. Моля, имайте предвид обаче, че всички поръчки се правят през нашата платформа, а никога по телефона/имейла. 

Имам ресторант и искам да започна сътрудничество с вас

Колко забавно! Ако вашият ресторант е на територията на България, моля, изпратете ни имейл на sales@foodzone.bg и ни кажете за вашия ресторант и ние ще се свържем с вас скоро, за да видим дали сътрудничеството е уместно. 

Искам да работя с вас

Колко забавно! Ще намерите всички налични позиции на нашата страница за работа careers.foodzone.bg. Можете също така да кандидатствате за работа като куриер на rider.foodzone.bg

Менюта и алергии

Какво да правя, ако имам алергии?

Ако имате въпроси относно съдържанието на храната и алергии, моля свържете се с ресторанта. Ще намерите информация за контакт с ресторанта в долната част на всяко меню. Винаги сте добре дошли да се свържете с нашето обслужване на клиенти за помощ.

Как да въведа специални заявки?

Попълвате вашите специални заявки в полето за коментари, което се появява, когато щракнете върху ястието във вашата пазарска количка. Моля, имайте предвид обаче, че ресторантът трябва да се съобрази с вашите желания и че това се прави, доколкото е възможно. По правило продуктите се продават така, както са описани в менютата и не гарантираме, че всички специални заявки могат да бъдат изпълнени. Имайте предвид обаче, че не е възможно да добавяте продукти/съставки.

Защо нямате цялото меню на ресторанта на вашия сайт?

Доколкото е възможно, ние се опитваме да предоставим целия асортимент на ресторанта, но сме избрали да направим някои ограничения, свързани, наред с други неща, с това доколко храната е лесна за транспортиране. Ако ви липсва определено ястие от любимия ви ресторант, можете да ни пишете на support@foodzone.bg, за да можем да проучим възможностите за добавянето му.

Плащане

Как да осребря купон за отстъпка?

При плащане под "Плащане" натиснете "Имате ли купон?". След това въвеждате своя код и щракнете върху „осребряване“ и кодът ще се активира автоматично. Моля, имайте предвид, че отстъпката се активира веднага щом щракнете върху „осребряване“, независимо дали плащането ви е преминало или не, което може да означава, че купонът е бил използван, дори ако плащането е неуспешно. Ако това се случи, моля, изпратете ни имейл с кода плюс стойността на кода за отстъпка и ние ще ви заменим с нов.

Какви методи на плащане имате?

Можете да плащате както с обичайните платежни карти. Ако вашата компания предпочита да плаща по фактура, моля, свържете се с нас.

Мога ли да платя срещу фактура?

За бизнес клиенти предлагаме специална услуга, която включва плащане чрез фактура. В тази услуга ние предоставяме и повече интелигентни функции, така че вие ​​и вашите колеги да можете лесно и удобно да ядете добра храна по време на работа. Ако искате да регистрирате фирмата си се свържете с нас.

Поръчката ми беше анулирана, но все пак получихте плащане?

Когато направите поръчка, сумата се резервира директно във вашия акаунт. Ако поръчката ви бъде прекъсната, например поради изчерпване на стоките в ресторанта, ние ще освободим резервацията на същия ден. За съжаление, тази сума не се вижда веднага във вашата сметка, а става видима едва когато вашата банка ви я предостави. Това обикновено се случва в рамките на 2-5 банкови дни, но в зависимост от банката може да отнеме до 7 банкови дни. 

Кога ще получа възстановяването си?

Ако имате право на възстановяване, то ще бъде във вашия акаунт в рамките на една седмица. Сумите се възстановяват, когато един или повече артикули липсват при доставката или ако цялата поръчка е била отказана от ресторанта по някаква причина. Отказаните поръчки се възстановяват автоматично във вашия акаунт, но ако нещо липсва в поръчката, моля, изпратете ни имейл на support@foodzone.bg, за да можем ръчно да регистрираме вашето възстановяване! 

Защо не мога да платя?

Това може да се дължи на факта, че нашата система реагира, ако често променяте комбинацията от платежна карта и акаунт във foodzone. Опитайте да използвате акаунт, свързан с дебитна карта, и това не би трябвало да е проблем. Моля, имайте предвид също, че вашата карта трябва да е отворена за покупки в интернет, за да можете да пазарувате при нас. Ако проблемът не се дължи на горния проблем, можете да се свържете с нас на support@foodzone.bg и заедно ще се опитаме да разберем какво може да се е объркало. 

Поръчката не оправда очакванията ми, мога ли да бъда компенсиран?

Ако по някаква причина не сте доволни от храната, която сте получили, моля, незабавно се свържете с нашето обслужване на клиенти. Ако нещо не е наред с някое ястие, моля, направете снимка и ни я изпратете. След това нашето обслужване на клиенти прави индивидуална оценка на възможната компенсация, която, ако е приложимо, ви се изпраща по имейл. 

 

РЕСТОРАНТИ

Искате ли да станете един от партньорските ресторанти на foodzone? Или вече сте партньор и имате въпроси относно нашата услуга? Пишете ни!

 

partner@foodzone.bg

Собственик на ресторант ли сте ?

Присъединете се към нас

Само няколко стъпки, за да се присъедините към нашето семейство